Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Pisikys
Pisikys
Publicité
Archives
5 août 2006

Here we are, yet

Gata, am redescoperit pagina noastra draga dupa o luna,

Maseaua mea si abcesul de rigoare incep sa revina la normal; asta probabil de la carnatii mancati aseara in Vieux Montreal la un restaurant polonez. Pentru cine sta la Montreal e un must... E adevarat ca la mine ar mai fi mers si un vin, dar, ma rog, antibioticul obliga la moderatie.

Intre timp am pierdut unul din cei mai valabili prieteni de bere. Nu, doamne fereste, nu e nimic grav, a plecat in Alberta la munca. Acum este pe punctul sa-l atraga si pe al doilea, lasandu-ma absolut descoperit chiar acum la inceperea campionatului.

Dna Pisica merge la interviuri, asa ca eu incep deja sa ma uit pe internet dupa barci, visul meu de viata.

PS O rectificare; in postarea precedenta vorbeam de problemele dlui Mozart; asa cum au venit, asa au si disparut, fara sa le-atinga nimeni. Mozart...

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité