Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Pisikys
Pisikys
Publicité
Archives
21 octobre 2006

Am revenit

sambata, 21 oct

Doamne ce lenesi mai suntem! Cred ca ultima data am publicat ceva acum 2 luni.

Intre timp am schimbat si joburile (eu, iarasi, inainte de a incepe). Acum plec la bere! Nu a fost foarte grea decizia.In ce priveste noul site, nimic pana acum. Cand o sa dispara lenea de pe capul meu voi face un tur pe net sa gasesc locuri serioase unde-l vom putem gazdui.

Pana atunci, cautam apartamente (asta e noul proiect), invatam pentru la scoala (doamna), innebunesc net-ul (eu), activitate mare.

Publicité
Publicité
Commentaires
X
Bonjour, <br /> <br /> Félicitations pour votre site qui est vraiment bien conçu! J'ai créé un annuaire de blogs et si vous souhaitez vous y inscrire voici l'adresse: http://netblog.webtoweb.fr !<br /> <br /> Bonne continuation
Publicité